قوانین و مقررات استفاده

دسته: پلاس پیامک منتشر شده در 25 دی 1392
نوشته شده توسط پلاس پیامک بازدید: 3441

 

کاربر گرامی، لطفا موارد زیر را با دقت مطالعه فرمایید.

 لطفا با دقت، شرايط و قوانين اين توافق نامه را مطالعه نماييد. شما با استفاده از تمامي سرويسها و راهکارهاي پلاس پيامک موافقت خود را با شرايط و قوانين زير اعلام مي‌نماييد. علاوه بر مفاد زير پلاس پيامک به عنوان يک وب سايت و سرويس ايراني از قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران تبعيت مي نمايد.

  براي استفاده از سرويس ها و راهکارهاي پلاس پيامک، کاربران بايد اطلاعات مورد نياز مانند: نام، نام خانوادگي، کد ملی، شماره شناسنامه، تصويرکارت ملی و شناسنامه، شماره تلفن تماس، شماره تلفن همراه، آدرس کامل پستي، کدپستي و آخرين قبض تلفن را در اختيار پلاس پيامک قرارداده تا پس از بررسي و تاييد اطلاعات و پرداخت هزينه، خط اختصاصي فعال گردد. درصورت عدم تکميل اطلاعات، حساب کاربري پس از يک هفته مسدود مي گردد.


: ارسال پيامک از سرويس هاي پلاس پيامک با محتوا و مضامين زير غيرقانوني، ممنوع و خلاف قوانين استفاده مي باشد:
انتشار اطلاعات محرمانه کشور، اطلاعات محرمانه اشخاص ثالث، مطالب نفرت آميز، …. ، غير اخلاقي و غير قانوني در متون پيامک هاي ارسالي.
پيشنهاد و يا تشويق به هر نوع فعاليت غير قانوني و همچنين جهت دهي به مسائل مملکتي مانند: شرکت در انتخابات نامزد هاي مختلف، تحريک افکار عمومي براي شورش در کشور و مسائلي از اين دست.
استفاده از متون خلاف شئونات اخلاقي و مذهبي.
استفاده از متون مربوط به مطالب مستهجن، افترا آميز، دشنام و خارج از اخلاق يا بي حرمتي به مقدسات فرهنگي و مذهبي.
بيان لطيفه هائي که منجر به اهانت به هم وطنان و يا اقشار خاص گردد و خلاف شئونات اخلاقي باشد.
ارسال لينک سايت هاي غير قانوني و غير اخلاقي و مبتذل و همچنين سايت هايي که به اشکال مختلف روابط و رفتارهاي فرهنگي و اخلاقي و عرفي و قانوني جامعه را پايمال نمايد.
ارسال هرگونه پيامک تبليغاتي در زمينه انواع داروهاي گياهي، ترک اعتياد، چاقي و لاغري و پزشکي بدون کسب مجوز غيرقانوني مي باشد. در صورت ارسال هرگونه پيامک در اين باره پيگرد قانوني خواهد داشت. در صورت نياز به ارسال اين گونه پيامک ها با بخش پشتيباني تماس حاصل فرماييد.
ارسال هرگونه پيامک تبليغاتي در زمينه لوازم آرايشي و بهداشتي و پزشکي بدون کسب مجوز غيرقانوني مي باشد. ارسال اين گونه پيامک ها پيگرد قانوني خواهد داشت. در صورت نياز به ارسال اين گونه پيامک ها با بخش پشتيباني تماس حاصل فرماييد.
تبليغات شبکه ها و يا برنامه هاي ماهواره اي.
ارسال پيامک هاي به دور از واقعيت حتي به قصد شوخي با دوستان و آشنايان غيرقانوني مي باشد و پيگرد قانوني دارد.
ارسال لطيفه، جک، مسائل خانوادگي و برنده شدن جايزه (سيم کارت، کارت شارژ، خودرو و …) يادريافت اطلاعات بانکي وشخصي.
ارسال هر گونه پيامک سرِکاري و بي محتوا، شوخي و ارسال سياسي و ارسال هرگونه پيامک ناشناس (مشخصات فرستنده در متن پيامک ذکر نشده باشد) حتي براي تست.
تمامي تبليغات مرتبط با حوزه خدمات پزشکي و خوراکي، آشاميدني، آرايشي و بهداشتي، مکمل‌هاي غذايي و تجهيزات پزشکي بدون مجوز کتبي از سازمان نظام پزشکي.
فروش هرگونه فيلتر شکن يا V~P~N غير قانوني بوده و حتي ارسال مشخصات اين اکانت ها از طريق پيامک غير مجاز و نه تنها پنل متخلف مسدود مي گردد، بلکه ايشان به مراجع قانوني جهت پيگيري هاي بعدي معرفي خواهند شد.
ارسال پيامک هاي مرتبط با تبليغ سفرهاي خارجي.


واحد پشتيباني پلاس پيامک شبانه روز پيامک هاي ارسالي کاربران را تحت نظر دارد و در صورت مشاهده پيامک هايي که شامل موارد ذکر شده در ماده 2 باشد، دسترسي کاربر به سيستم وب سرويس و سامانه و ساير سرويس هاي وي قطع شده و مشخصات کاربر جهت پيگيري، براي ستاد مبارزه با جرايم رايانه اي و اينترنتي و همچنين در صورت نياز مراجع قضايي ارسال خواهد شد.


مسئوليت تمامي پيامک هاي ارسالي از کليه سرويس ها و راهکارهاي پلاس پيامک ، به صورت کامل بر عهده شخص سفارش دهنده سرويس و راهکار بوده و پلاس پيامک هيچگونه مسئوليتي در قبال محتواي ارسالي آن کاربر ندارد. همچنين پلاس پيامک هيچ مسئوليتي در قبال خسارت هاي احتمالي وارده در اثر اعتماد و اتکا به اطلاعات قرار گرفته در پيامک هاي ارسالي را نمي پذيرد.


پلاس پيامک در هر زمان با توجه به شرايط خود و يا درخواست اپراتور هاي طرف قرارداد، مي تواند مدارکي از مشترک درخواست نمايد و در صورتي که مشترک حاضر به ارسال مدارک مورد نياز نشود، حساب کاربري ايشان تا زمان تکميل مدارک غير فعال خواهد بود.


پلاس پيامک بستر ارسال و دريافت پيامک تحت سرويس و راهکار را فراهم ميکند که منوط به سرويس دهي اپراتورهاي زير نظر سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي است، مي باشد. نتيجتاً پلاس پيامک مسئوليتي در قبال عملکرد اپراتورها ندارد.


پلاس پيامک از طريق سيستم پشتيباني داخلي سامانه، آماده پاسخگويي به سوالات و مشکلات احتمالي کاربران خود است و همواره تلاش خود را جهت ارائه خدمات کامل و مؤثردر کمترين زمان ممکن مي نمايد وليکن تعهدي نسبت به سرعت پاسخگوئي ، عدم پاسخگوئي به سوالات و غيره ، به علت حجم تماسها ندارد.


پلاس پيامک در زمان هاي حساس و اضطراري ، از طريق پيام هاي داخلي در سامانه و همچنين پيامک به مشترکين، شرايط مورد نظر را به اطلاع کليه مشترکين خواهد رساند. در صورتي که مشترک بدون توجه به شرايط اعلام شده، پيامک تکي، گروهي و… ارسال نمايد، و پيامک هاي ارسالي به دست مخاطبين مورد نظر نرسيده باشد، مسئوليتي متوجه پلاس پيامک نخواهد بود. همچنين مشترک مي بايست شرايط را پذيرفته و تا اطلاع بعدي از ارسال پيامک خودداري نمايد .


استفاده از کليه سرويس هاي پلاس پيامک براي وب سايت هايي با مضامين زير غير قانوني مي باشد:
        وب سايت هايي که در مورد مسائل جنسي ( مطالب و تصاوير مستحجن ) و کودک آزاري.
        وب سايت هايي که حقوق مولف محصول يا خدماتي را نقض کنند.
        وب سايت هاي مربوط به خصومت هاي شخصي و يا قومي.
        وب سايت هايي که به نحوي شامل متون و يا مفهوم تبليغاتي غيرقانوني باشند.
        وب سايت هايي که به هر نحو قوانين دولت جمهوري اسلامي ايران را نقض کنند.
        وب سايت هاي عرضه کننده غير قانوني محصولات فرهنگي.


در صورتي که حساب کاربري مشترکي به دليل هر گونه تخلف غير فعال شود، مشترک بايد ظرف يک هفته تعهد نامه دريافتي را تکميل کرده و بعد از امضا و اثر انگشت و نیز پرداخت مبلغ 10.000 تومان به عنوان جریمه، براي واحد امور مشترکين پلاس پيامک ارسال نمايد. در صورت تخطي مجدد از قوانين پلاس پيامک و ارسال پيامک هاي غير متعارف، اطلاعات و مدارک شخص متخلف، بدون اطلاع قبلي در اختيار ستاد مبارزه با جرايم رايانه اي و اينترنتي و همچنين در صورت نياز مراجع قضايي خواهد شد .
 

در صورتی که نماینده هستید:

تمامی کاربران خود را با تماس تلفنی و دریافت مدارک شناسایی کنید ، موارد بسیاری رخ داده است که به دلیل تخلف کاربران و مشخص نبودن هویت کاربر نماینده به دادگاه احضار شده است.


از ایجاد پنل دمو که داراری شارژ باشد جدا خودداری نمایید ،چرا که هر شخصی قادر خواهد بود ارسال پیامک ناشناس انجام دهد ، همچنین مسدود کردن بخش شارژ آنلاین برای پنل های دمو الزامی است


مانیتور کردن پیامک های  ارسالی و توجیه کاربران از وظایف مهم نمایندگان میباشد

 

رعایت موارد امنیتی:

بهترین مکان برای نگه داری از رمز عبور ، ذهن شما می باشد ، لطفا این مسئله را جدی بگیرید.


رمز عبور خود را هر 30 روز یک بار تغییر دهید. در موارد خاص می توانید با درخواست به واحد پشتیبانی ، نام کاربری خود را نیز تغییر دهید.


از افشا کردن رمز عبور خود اکیدا خودداری کنید. رمز عبور خود را یک عبارت ساده (مانند : تاریخ تولد ، شماره شناسنامه یا کد ملی، شماره تلفن یا موبایل و ...) قرار ندهید. و حتما در انتخاب رمز عبور ، به طور همزمان از اعداد و حروف و کاراکتر های گوناگون استفاده کنید .


استفاده از مرورگر اینترنت اکسپلورر (ie) به طور کلی دارای نکات امنیتی بسیاری می باشد ، در صورت استفاده از این مرورگر پیامک های ارسالی چندین بار ارسال می شود و موارد مالی بسیاری برای شما بوجود می آید ، لطفا تحت هیچ شرایطی از این مرورگر استفاده نکنید.


پس از اتمام کار با سامانه حتما از طریق گزینه   به صورت کامل از سامانه خارج شوید .


می توانید Ip های مجاز برای ورود به پنل را در بخش تنظیمات درج نمایید.


در بخش تنظیمات می توانید گزینه ( درهنگام ورود به سامانه از طریق پیامک به من اطلاع رسانی شود) را انتخاب نمایید.

 

   عضویت در سامانه و تکمیل فرم ثبت نام، به منزله پذیرش کلیه قوانین پلاس پیامک می باشد و کاربر تحت هیچ شرایطی نمیتواند به قوانین موجود اعتراضی نماید.

 

سفارش و ثبت نام

کاربری

گذرواژه

جهت ورود به پنل نمایشی از نام کاربری demo و رمز عبور demo استفاده کنید.

ورود به پنل

اخبار و مقالات