با توجه به دستور اپراتور های مخابراتی و در جهت تکمیل اطلاعات حساب کاربری ، کلیه مشترکین می بایست مدارک ذکر شده در زیر را برای واحد امور مشترکین ارسال نمایند :
این مدارک تنها در جهت احراز هویت حقیقی یا حقوقی مشترک دریافت می گردد و به صورت کاملا محرمانه نزد پلاس پیامک محفوظ می باشد و تنها در صورت تخلف مشترک ، مدارک مربوطه جهت پیگیری به مراجع قانونی ارسال خواهد شد .
کلیه اطلاعات و مدارک ارسالی می بایست با هم، همخوانی داشته باشند .
کلیه مدارک می بایست کاملا خوانا ، اسکن شده، رنگی و به نام مالک پنل پیامک ارائه شود.
کلیه مدارک و اطلاعات می بایست از بخش ” ارسال مدارک ” در سامانه ارسال گردد .
حجم تصاویر نباید بیشتر از 200 کیلوبایت باشد و پسوند مجاز JPG ، png می باشد .
مدارک ارسالی در ساعات اداری بررسی و در سریعترین زمان ممکن (10دقیقه تا 12 ساعت) اعلام میگردد .
اسکن تصویر کارت ملی
اسکن تصویر آخرین قبض تلفن همراه و یا سند مالکیت تلفن همراه و یا آخرین قبض تلفن محل سکونت
کاربر گرامی ، در صورتی که مدارک شما تکمیل نشده یا دارای مشکل می باشد، پیشنهاد می شود با نام شخصی که مدارکش کامل باشد ثبت نام را مجددا انجام داده و یا از بخش پشتیبانی درخواست تغییر مالیکت پنل ارسال نمایید .